بازرگانی و فروش
  • اصفهان شهرک صنعتی نجف آباد 1
  • تلفن تماس : 03142499793
  • ایمیل : hatam_co@yahoo.com

YOUR CART

Edit Cart
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دیگ زودپز تک‌دست حاتم گاز

دیگ زودپز تک‌دست حاتم گاز با خصوصیت‌های منحصربه‌فرد خود بهترین گزینه برای انتخاب محصولی ویژه است. این محصول با طراحی نو و زیبای خود تصور شما را از زودپزهای کلاسیک قدیمی تغییر خواهد داد. در ساخت زودپز تک‌دست حاتم گاز بهترین مواد به‌کار رفته است که آن را به یار همیشگی شما در آشپزخانه تبدیل می‌کند.

خصوصیت بسیار ویژۀ زودپز تک‌دست حاتم گاز کمتربودن زمان پخت آن حتی نسبت به سایر مدل‌های زودپز است. این امر به‌دلیل طراحی منحصربه‌فرد زودپز تک‌دست حاتم گاز است.

طراحی زیبا با کارآیی بهتر

در دیگ زودپز تک‌دست حاتم یک دستة بلند طراحی به‌صورت تاشو شده است. آشپزهایی که معمولاً فضای اجاق‌گازشان با چند قابلمه پر شده یا اجاق‌گاز کوچکتری دارند، اهمیت وجود یک دستة بلند را بیشتر درک می‌کنند. داشتن یک دستة بلند به شما اجازه می‌دهد که دورترین شعله را برای زودپز خود انتخاب کنید و خیالتان از بابت دسترسی به آن راحت باشد. برای افزایش ضریب اطمینان حمل دیگ از یک ضامن درونی در این دسته بهره گرفته شده است. در زودپز تک دست حاتم یک دستة دیگر نیز تعبیه شده است که با کمک به حفظ تعادل زودپز هنگام جابه‌جایی و کاهش فشار وزن آن بر روی دست شما ایمنی زودپز را افزایش داده و شستشوی زودپز را نیز راحت‌تر می‌کند.

بدنۀ زودپز تک‌دست حاتم نیز به شکل قابلمه‌ طراحی شده است که فضای کمتری اشغال می‌کند و البته شیک‌تر و به‌روزتر است. لبۀ پازل‌مانند درب زودپز تک‌دست حاتم نیز خلاقیت جدیدی برای ارائۀ محصولی شیک و مدرن برای مشکل‌پسندان است.

گنجایش‌های متفاوت، متناسب با نیاز شما

دیگ زودپز تک‌دست حاتم با گنجایش‌های متفاوتی (6، 8، 10، 15 و 20 نفره) تولید می‌شود که دست شما را در انتخاب و خرید متناسب با نیازتان باز می‌گذارد. زودپزهای 6نفره انتخاب مناسبی برای مصارف خانگی است. داشتن یک دیگ زودپز با گنجایش متوسط علاوه بر اینکه پاسخگوی نیاز شماست زحمت اضافه‌ای برای شستشوی یک دیگ زودپز بزرگ بر شما تحمیل نمی‌کند. اگر خانوادۀ پرجمعیتی دارید یا اغلب از مهمان‌های زیادی پذیرایی می‌کنید به سراغ زودپزهای 8 یا 10 نفره بروید. با داشتن زودپزی در این سایز نیاز به آشپزی در قابلمه‌های متعدد نخواهید داشت. گنجایش‌های 15 و 20 نفره نیز انتخاب مناسبی برای رستوران‌های کوچک و آشپزخانه‌های غذای بیرون‌بر هستند.

بدنۀ آلومینیومی درخشان، سبک و مقاوم

 در ساخت بدنه و درب زودپز تک‌دست حاتم گاز از آلومینیوم استفاده شده است. آلومینیوم علاوه بر مقاومت در برابر استفادة مکرر و شستشو، بسیار سبک است و هنگام آشپزی وزن اضافی آزاردهنده‌ای به دستان شما وارد نمی‌کند. جلای فلزی زیبای آلومینیوم نیز درخشندگی زیبای به دیگ زودپز شما می‌دهد که با توجه به مقاومت بالا و تجزیه‌ناپذیری آلومینیوم لازم نیست نگران ازبین‌رفتن این درخشندگی با گذشت زمان باشید.

دسته‌های نسوز مقاوم در برابر حرارت

یکی از نگرانی‌های متداول هنگام خرید وسایل آشپزخانه، نگرانی بابت آسیب دسته‌ها به‌مرورزمان در اثر حرارت ناشی از پخت‌و‌پز یا شستشوی مکرر است. دسته‌های زودپز تک‌دست حاتم گاز از جنس باکالت هستند. باکالت پلاستیک نسوزی است که در برابر حرارت و مواد شیمایی بسیار مقاوم است و با استفادۀ مکرر آسیب نخواهد دید.

ایمنی! مهم‌ترین رکن استفاده از یک دیگ بخار

سوپاپ‌های اطمینان دیگ زودپز تک‌دست حاتم گاز، استاندارد و آزمایش‌شده هستند. این سوپاپ‌ها با خارج‌کردن بخارآب غذا فشار هوای داخل زودپز را کاهش می‌دهند. در این صورت نیاز نیست از بابت آشپزی با یک دیگ بخار استرسی به خود راه بدهید. واشر به‌کاررفته در زودپز تک‌دست حاتم نیز با دارا بودن انعطاف لازم به بسته‌شدن کامل درب زودپز کمک‌ می‌کند و از این طریق ضامن امنیت زودپز هنگام پخت غذا خواهد بود.

استفاده از مواد مرغوب و تضمین کیفیت

جنس دسته‌های زودپز‌ تک‌دست حاتم گاز از جنس باکالت است که در مقابل حرارت مقاوم هستند. این دسته‌ها با شستشوی مداوم مستهلک نمی‌شوند و رنگ آن‌ها تغییری نمی‌کند. سوپاپ‌ها، والو و بلبرینگ‌های به‌کاررفته از جنس آلیاژ برنج مرغوب است که مقاومت آن‌ها را در برابر شستشو، حرارت و رسوب مواد غذایی تضمین می‌کند. آلیاژ برنج باگذشت زمان حداقل میزان خوردگی را خواهد داشت. واشر به‌کاررفته در دیگ زودپز تک‌دست حاتم از جنس سیلیکون نسوز بهداشتی است. این نوع سیلیکون تجزیه‌ناپذیر و در برابر شستشو و تغییر رنگ مقاوم است.

چرا حاتم ‌گاز؟

شرکت حاتم گاز با هدف تولید کالاهای باکیفیت ایرانی و پاسخگویی به نیاز بازار در سال 1372 تأسیس گردید. تولید محصول باکیفیت و استاندارد با استفاده از بهترین مواد اولیه از همان ابتدا سرلوحۀ کار شرکت حاتم گاز بوده است. شرکت حاتم گاز با تجربة سال‌های متمادی تولید انواع زودپز، محصولات متنوع خود را با رعایت استانداردهای لازم و با استفاده از بهترین مواد تولید و عرضه می‌کند. طراحان زبدۀ شرکت حاتم گاز تلاش می‌کنند با درنظرگرفتن سلیقه‌های گوناگون زیباترین و کارآمدترین محصولات را طراحی و اجرا کنند. تمامی زودپزهای تولیدی حاتم گاز مراحل مختلف کنترل کیفیت را پشت سر گذاشته و دارای علامت استاندارد ملی ایران هستند.

شرکت حاتم گاز تاکنون موفق به اخذ دو مجوز استاندارد برای محصول‌های خود شده است و کلیۀ کالاهای تولیدی شرکت دارای علامت استاندارد ایران و مجوز تولید از موسسۀ استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران هستند. به‌علاوه گواهی‌های جهانی استاندارد مدیریت کیفیت (ISO9001-2015)، استاندارد رضایت‌مندی مشتری (ISO 2004-2012) و استاندارد کیفیت محصول اروپا CE کیفیت و فنّاوری پیشرفتۀ کالاهای تولیدی حاتم گاز را تضمین می‌کند.

دیگ زودپز یک وسیلۀ اضافی یا موردنیاز؟

آشپزهای غذاهای سنتی دغدغه‌های مشترکی دارند. همگی دوست دارند خیالشان از پخت کامل حبوبات و گوشت موجود در غذاها راحت باشد، غذایشان خوش‌طعم و جاافتاده باشد و البته، موقع آشپزی وسایل کمتری را کثیف کنند، گاز و دیوارهای آشپزخانه بعد از پخت غذا کماکان تمیز بماند و از همه مهم‌تر وقت کمتری در آشپزخانه بگذرانند. رسیدن به همة این شرایط در کنار هم تنها یک راه‌حل دارد و آن‌ هم استفاده از دیگ زودپز است. راه‌حلی که سالیان سال است در بسیاری از کشورهای دنیا مانند ایران، هند، مالزی و … به کار گرفته می‌شود. یک دیگ زودپز زمان پخت مواد غذایی را گاهی به یک‌پنجم حالت عادی می‌رساند. به‌طوری‌که برای پخت کامل گوشت حداکثر به چهل دقیقه زمان احتیاج خواهید داشت! بنابراین با اطمینان می‌توان گفت دیگ زودپز یک وسیلۀ ضروری برای هر آشپز است.

اما به یاد داشته باشید زودپز یک دیگ بخار جوشان است که داشتن ایمنی برای آن رکن اول کار است. پس حتماً زودپز خود را از برندهای معتبر و استاندارد بخرید.