بازرگانی و فروش
  • اصفهان شهرک صنعتی نجف آباد 1
  • تلفن تماس : 03142499793
  • ایمیل : hatam_co@yahoo.com

YOUR CART

Edit Cart
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای هر آشپزی داشتن وسیله‌های آشپزی مناسب اهمیت ویژه‌ای دارد. ویژگی‌های یک ست آشپزخانۀ خوب تقریباً از نظر همۀ آشپزها یکسان است. یک ست قابلمه و ماهی‌تابۀ مناسب باید تنوع کافی از نظر سایز را داشته باشد تا آشپز را مجبور به استفادۀ قابلمه‌های بزرگ‌تر یا کوچک‌تر از حد نیاز نکند. این ست باید باکیفیت و مقاوم باشد و هزینه‌های اضافی برای خرید مجدد بر شما تحمیل نکند. طراحی و رنگ آن زیبا و مدرن باشد. شستشوی آن راحت باشد و غذا در آن نچسبد. و درنهایت ازآنجاکه هر ستی نیاز به وسایل جانبی متناسب با خود را دارد، چه‌بهتر که در ست آشپزخانۀ ما کفگیرها و ملاقه‌های متنوع و کافی نیز وجود داشته باشد. اگر مایلید تمام این ویژگی‌ها را با هم داشته باشید پیشنهاد ما برای شما ست عروس چدنی کریاس حاتم گاز است.

ست عروس سرامیکی کریاس حاتم گاز

ست عروس ظرف‌های سرامیکی حاتم گاز شامل قابلمه‌هایی با ساز متفاوت (قطر داخلی20، 24 و 28 سانتی‌متر)، ماهی‌تابۀ رژیمی حاتم گاز و یک ست کامل کفگیر و ملاقۀ نسوز است. ست کفگیر و ملاقۀ حاتم گاز 6 عدد کفگیر و ملاقه در طرح‌های مختلف دارد که شما را از خرید ابزارهای مشابه بی‌نیاز خواهد کرد.

ویژگی‌های ظروف سرامیکی حاتم گاز

بهره‌گیری از جدیدترین روش ریخته‌گری به‌صورت دایکست

فنّاوری ریخته‌گری دایکست از جدیدترین فنّاوری‌های روز دنیاست که برای تولید قطعه‌های فلزی مختلف با اندازه‌ها، کاربردها و پیچیدگی‌های مختلف در زمینه‌های خودروسازی، ساخت لوازم موردنیاز هواپیما، لوازم‌خانگی و … استفاده می‌شود. شرکت تولیدی حاتم‌ گاز از این فنّاوری مدرن برای تولید ظرف‌های سرامیکی آشپزخانه کمک می‌گیرد.

ماشین‌آلات خط تولید دایکست شرکت تولیدی حاتم گاز مجهز به جدیدترین فن‌آوری‌ها بوده و باکیفیت‌ترین کالاها را به مشتریان عزیز خود عرضه می‌کند.

استفاده از آلیاژ آلومینیوم در خط تولید ظرف‌های دایکستی

به دلیل قابلیت انتقال حرارتی بالای آلومینیوم، پخش یکنواخت حرارت در این فلز و مقاومت زیاد آن در برابر عوامل فیزیکی و شیمیایی شرکت حاتم گاز آلیاژ آلومینیوم دارای تیتانیوم را به‌عنوان مادۀ تزریقی در خط تولید دایکست خود انتخاب کرده است. استفاده از آلومینیوم با ضخامت مناسب باعث تضمین کیفیت و ماندگاری ظرف‌های تولیدی کارخانۀ حاتم گاز شده است. بدنۀ آلومینیومی ظرف‌های سرامیکی حاتم گاز در مقابل ضربه، خراش، تاب‌خوردگی و هرگونه آسیب فیزیکی مقاوم است.

استفاده از نانوسرامیک باکیفیت از برندهای معتبر اروپایی

در تولید ظرف‌های دایکستی حاتم گاز از روکش نانوسرامیک استفاده می‌شود. نانو سرامیک مصرفی محصول برندهای معتبر اروپایی و مورد تأیید سازمان غذا و دارو است. استفاده از پوشش سرامیک به‌جای تفلون مزایای زیادی دارد که دلیلی برای تمایز محصولات حاتم گاز است:

1- سختی سرامیک پوشانندۀ ظرف‌های دایکستی حاتم‌ گاز بالاست بنابراین مقاومت بالایی در برابر عوامل فیزیکی ازجمله فرآیندهای پخت‌و‌پز، شستشو و ضرب‌دیدگی دارد و براثر مرور زمان آسیب نمی‌بیند. به‌علاوه سختی بالای سرامیک مانعی برای کنده‌شدن ذرات کوچک سرامیک هنگام پخت غذا است. بنابراین هیچ‌گونه نگرانی بابت وارد‌شدن ذرات سرامیک به غذا و عوارض ناشی از آن برای سلامت بدن وجود ندارد.

2- از طرفی نانوسرامیک‌ها نسبت به عوامل شیمیایی ازجمله مواد غذایی و مواد شوینده مقاومت بالایی دارند، در مواد غذایی حل نمی‌شوند، مزۀ غذا را تغییر نمی‌دهند و در اثر استفادۀ مکرر تخریب نخواهد شد.

3- سرامیک جذب گرمایی بالایی دارد و این امر احتمال سوختن غذا را به‌شدت کاهش می‌دهد.

4- به دلیل استفاده از فن‌آوری نانو در تولید سرامیک‌های به‌کاررفته در محصولات حاتم گاز شستشوی این ظرف‌ها بسیار راحت بوده و در هنگام پخت‌وپز یا شستشو نیازی نیست نگران چسبیدن مواد غذایی به سطح ظرف‌های خود باشید.

دسته‌های محکم با طراحی مناسب

دسته‌های ظرف‌های سرامیکی حاتم گاز یک‌تکه و متصل به ظرف هستند. درنتیجه استحکام بالایی دارند و به‌واسطۀ حرارت و یا ضربه آسیب نمی‌بینند. طراحی ظرف‌های سرامیکی حاتم‌ گاز به‌گونه‌ای است که کم‌ترین میزان حرارت به دسته‌ها منتقل می‌گردد لذا بیش‌از‌حد داغ نمی‌شوند و هنگام  آشپزی و سرو غذا شما را آزار نخواهند داد.

درب‌های استیل مستحکم

درب ظروف سرامیکی حاتم گاز ترکیبی از استیل و پیرکس است که علاوه‌بر داشتن مقاومت بالا در برابر حرارت، شستشو و ضربه‌های فیزیکی امکان مشاهدۀ مراحل پخت غذا را برای آشپز فراهم می‌کند. این درب‌ها فرم زیبایی دارند و جلوۀ ویژه‌ای به ظرف‌های سرامیکی حاتم گاز بخشیده‌اند.

وجود سوراخ‌های خروج بخارآب بر روی درب ظروف

به‌منظور خروج بخارآب موجود در هنگام آشپزی برای پخت باکیفیت غذا دو سوراخ بر روی درب‌ قابلمه‌ها و تابه‌های حاتم گاز تعبیه شده است. به دنبال خارج‌شدن بخارآب از سوراخ‌های طراحی‌شده فشار داخلی ظرف کنترل می‌شود درنتیجه غذا در زمان استاندارد خود پخته می‌شود و هیچ‌گونه نگرانی بابت از دست‌رفتن ویتامین‌ها و ترکیبات دارای ارزش غذایی وجود ندارد.

امکان شستشو به روش دلخواه

کیفیت بالای بدنه و روکش سرامیکی شستشوی آن را در ماشین‌ظرفشویی ممکن می‌سازد. امکان تخریب ظرف‌های سرامیکی حاتم گاز توسط عوامل شیمیایی وجود ندارد پس محدودیتی در استفاده از انواع شوینده‌ها نیست.

کارخانۀ حاتم گاز؛ بهترین انتخاب برای خرید ظرف‌های سرامیکی

شرکت تولیدی حاتم گاز فعالیت خود را از سال 1372 آغاز نمود. این شرکت از بدو تأسیس استفاده از جدیدترین فنّاوری‌ها و رعایت استانداردهای مصوب را برای تولید محصولات باکیفیت سرلوحۀ کار خود قرار داد. هم‌راستا با پیشرفت فنّاوری و با هدف ارائۀ بهترین خدمات به مشتریان، شرکت تولیدی حاتم گاز خط ریخته‌گری دایکستی خود را مطابق با استانداردها و کیفیت جهانی راه‌اندازی کرد. تولید ظروف دایکستی آلومینیوم با روکش سرامیک در طرح‌ها و اندازه‌های مختلف و باکیفیت عالی از افتخارات شرکت تولیدی حاتم گاز است.

شرکت حاتم گاز تاکنون موفق به اخذ دو مجوز استاندارد برای محصول‌های خود شده است و کلیۀ کالاهای تولیدی شرکت دارای علامت استاندارد ایران و مجوز تولید از موسسۀ استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران هستند. به‌علاوه گواهی‌های جهانی استاندارد مدیریت کیفیت (ISO9001-2015)، استاندارد رضایت‌مندی مشتری (ISO 2004-2012) و استاندارد کیفیت محصول اروپا CE کیفیت و فنّاوری پیشرفتۀ کالاهای تولیدی حاتم گاز را تضمین می‌کند.