بازرگانی و فروش
  • اصفهان شهرک صنعتی نجف آباد 1
  • تلفن تماس : 03142499793
  • ایمیل : hatam_co@yahoo.com

YOUR CART

Edit Cart
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

کارخانۀ حاتم گاز؛ بهترین انتخاب برای خرید دیگ‌های زودپز استاندارد

شرکت تولیدی حاتم گاز فعالیت خود را از سال 1372 آغاز نمود. این شرکت از بدو تأسیس استفاده از جدیدترین فنّاوری‌ها و رعایت استانداردهای مصوب را برای تولید محصولات باکیفیت سرلوحۀ کار خود قرار داد. با توجه به نیاز بازار داخلی و با تکیه بر دانش لازم، تولید دیگ‌های زودپز استاندارد با بهره‌گیری از فنّاوری ریخته‌گری کششی در دستور کار قرار گرفت. در حال حاضر چهار مدل دیگ زودپز با طراحی مدرن و گنجایش‌های بسیار متنوع (از 2 تا 25 کیلو) در پاسخ به نیازی‌های متفاوت مشتریان عزیز حاتم‌ گاز تولید و به بازار عرضه می‌گردد.

شرکت حاتم گاز تاکنون موفق به اخذ دو مجوز استاندارد برای محصول‌های خود شده است و کلیۀ کالاهای تولیدی شرکت دارای علامت استاندارد ایران و مجوز تولید از موسسۀ استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران هستند. به‌علاوه گواهی‌های جهانی استاندارد مدیریت کیفیت (ISO9001-2015)، استاندارد رضایت‌مندی مشتری (ISO 2004-2012) و استاندارد کیفیت محصول اروپا CE کیفیت و فنّاوری پیشرفتۀ کالاهای تولیدی حاتم گاز را تضمین می‌کند.

ویژگی‌های متمایز دیگ‌های زودپز حاتم گاز:

تنوع در طرح با گنجایش‌های متفاوت

شرکت تولیدی حاتم گاز با هدف پاسخگویی به سلیقه‌های مختلف مشتریان خود دیگ‌های زودپز تولیدی را در طرح‌های متنوع و مدرن همراه باکارایی بالا به بازار عرضه می‌کند. دیگ‌های زودپز حاتم گاز در چهار مدل متفاوت دیگ زودپز فانتزی حاتم گاز، دیگ زودپز جام حاتم گاز، دیگ زودپز سیب حاتم گاز و دیگ زودپز تک‌دست حاتم گاز تولید می‌کند. با توجه به کاربردهای مختلف دیگ‌های زودپز، گنجایش متفاوتی از 2 تا 25نفره برای مدل‌های مختلف دیگ‌های زودپز در نظر گرفته شده است.

بدنۀ سبک و مقاوم آلومینیومی دیگ‌های زودپز حاتم‌ گاز

برای ساخت درب و بدنۀ دیگ‌های زودپز حاتم گاز از فلز آلومینیوم استفاده شده است. به دلیل واکنش‌پذیری کم آلومینیوم زودپزهای حاتم گاز ماندگاری بالایی در برابر استفاده و شستشوی مکرر دارند. از طرفی آلومینیوم مقاومت فیزیکی بالایی دارد و در اثر ضربه به بدنه آسیبی نخواهد دید. این جنس به‌مرورزمان پوسته‌پوسته نمی‌شود و تاب برنمی‌دارد. با وجود تمامی این مزایا آلومینیوم بسیار سبک است و حتی برای زودپزهای دارای گنجایش‌های بالا نیازی نیست نگران سنگینی زودپز باشید.

دسته‌های نسوز با طراحی ویژه

دسته‌های دیگ‌های زودپز حاتم گاز از جنس باکالت است. باکالت نوعی پلاستیک صنعتی نسوز با مقاومت بالا در برابر حرارت و انعطاف مناسب است. استفاده از این باکالت در تولید دسته‌های زودپز حاتم گاز ماندگاری این دسته‌ها را در مقابل حرارت بالا، مواد شویندۀ مختلف و تخریب فیزیکی تضمین می‌کند.

در طراحی دسته‌های مدل‌های مختلف زودپزهای حاتم گاز زیبایی و راحتی استفاده توأمان مدنظر قرار گرفته است. این دسته‌ها بسیار خوش‌دست هستند و با داشتن قطر و ضخامت متناسب فشار اضافه‌ای به دستان شما تحمیل نمی‌کنند. متناسب بودن اندازۀ دسته با اندازۀ زودپز باعث استحکام کافی آن‌ها در مدل‌های مختلف گردیده است.

دستگیرۀ اصلی زودپز در مدل‌های زودپز جام حاتم گاز، زودپز سیب حاتم گاز و زودپز فانتزی حاتم گاز طراحی ویژه‌ای دارد. درواقع به‌منظور بازوبسته‌‌شدن راحت درب زودپز این دستگیره به صورت چهارپره با سایز متوسط طراحی شده است. این طراحی باعث می‌شود هنگام باز و بسته‌کردن فشار کمتری به دست وارد شود.

استفاده از سوپاپ‌های باکیفیت و استاندارد

بلبرینگ و سوپاپ‌های اطمینان به‌کاررفته در دیگ‌های زودپز حاتم گاز از جنس آلیاژ برنجی مرغوب هستند. آلیاژ برنجی مقاومت بالایی در برابر خوردگی توسط عوامل شیمیایی مختلف نظیر مواد غذایی یا مواد شوینده دارد. همچنین آلیاژ برنجی از مقاومت فیزیکی بالایی دارد بنابراین به مرور زمان دچار تخریب و سایش نمی‌گردد.

سوپاپ‌های اطمینان با خارج‌کردن بخارآب اضافی موجود در داخل دیگ به کاهش فشار درونی زودپز کمک می‌کنند ازاین‌رو نقش مهمی در تأمین ایمنی زودپز به عهده دارند. به همین دلیل شرکت تولیدی حاتم گاز تنها از سوپاپ‌های استاندارد و تست‌شده در تولید دیگ‌های زودپز خود بهره می‌گیرد. در تمامی مدل‌های مختلف دیگ‌های زودپز حاتم گاز اندازۀ سوپاپ‌ها متناسب با اندازۀ دیگ زودپز در نظر گرفته شده است تا این سوپاپ‌ها بتوانند نقش خود را در خارج‌کردن مقدار کافی بخارآب به‌خوبی ایفا کنند.

به‌کارگیری واشر منعطف و مقاوم

واشر موجود در دیگ‌های زودپز با کمک به بسته‌شدن کامل درب‌ زودپز یکی از عوامل تأمین ایمنی زودپز محسوب می‌شود. در کارخانه حاتم گاز از واشرهایی با جنس سیلیکون نسوز بهداشتی استفاده می‌شود. این جنس ضمن داشتن انعطاف لازم برای کمک به چفت‌شدن درب زودپز، تجزیه‌ناپذیر هستند و در برابر عوامل شیمیایی مختلف آسیب نخواهند دید و تغییر رنگ نمی‌دهند. این واشرها در مقابل حرارت مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند و به‌مرورزمان دچار تغییرشکل نخواهند شد.